assalammualaikum , tak jawab dosa kalau jawab sayang =)

Jumaat, 4 Februari 2011

.. s.a.l.a.m.p.e.r.k.e.n.a.l.a.n..

bismillahirahmanirahim .
assalammualaikum dan salam sejahtera keatas kalian .
tercetusnye ilham na buat blog ni memang suda lame .
ade beberapa blog yg suda d create ole saya sblm ini .
namun dukacitenye sume blog2 itu ta lg bole dibuka krn kecuaian manusia yg lupa password iaitu diri sy sendiri .
blog ini akn saya muatkan dengan suka duka perjalanan hidup seseorang insan di atas bumi ciptaan tuhan ini ta kiralah siapa mereka .
mungkin diri saya sendiri , mungkin ahli keluarga saya , mungkin jiran saya ataupun mungkin diri anda sendiri .
segala pengalaman yg saya kutip dan muatkan di ruangan ini adalah dari pemerhatian , atau pengalaman yg dikongsi ole sesiapa saje .
saya juga akan memuatkan ape sahaje info yg mungkin berguna buat kalian .
semoga segala yg dikongsi mampu memberikan sedikit manfaat dan teladan buat diri kalian dan diri saya sendiri .
sama samalah kita berkongsi nikmat yg dikurniakan ke atas diri kita .
akhir kata " sharing is caring sayang ! "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan